אודות

אנו מומחים בהובלת תהליכי פיתוח בארגונים גדולים, המבוססים על הטמעה התנסותית – חווייתית.

אנטרופי פיתוח ארגוני (לשעבר משחק החיים) הוקמה בשנת 2007 במטרה לייעץ, ללוות ולהדריך ארגונים ביעילות, מקצועיות ובדרך התנסות מהנה וחוויתית. במהלך השנים זכינו לעבוד עם מאות ארגונים שונים מכלל המגזרים במשק, ועם מאות אלפי מנהלים ועובדים. בשנת 2014 הצטרפה 'משחק החיים' לקבוצת אנטרופי, קבוצת חברות מובילה בישראל במתן שירותי יעוץ כוללים ומתקדמים.

הייחוד שלנו נובע משילוב בין ידע ומודלים אקדמיים מתוקפים מחקרית, מעולם התוכן של הפסיכולוגיה החיובית הארגונית, לבין תורת המישחוק (Gamification) המהווה כלי יישומי רב ערך בתחומי ההטמעה וההדרכה.

אנו מובילים תהליכי שינוי ותהליכי למידה והטמעה ארגוניים ע"פ  שיטה שפיתחנו (O.J.P (On The Job Playing, המאפשרת לגשר על הפער שבין הידע לבין המעשה. במקום לדבר על הדברים – המשחוק מניע את המשתתפים לעשות ולחוות את הדברים בפועל. העיקרון שמלווה אותנו לאורך כל הדרך: הפק"מ – פשוט, קצר, מקצועי ומהנה.

בין המודלים שפותחו בחברה תוכלו למצוא את תחום ה'פליידגוגיה' המאפשר להמציא ולפתח דרכים יצירתיות וחדשניות ללמידה מיטבית. כמו גם ליצור פעילות למידה התנסותית להטמעה והפנמה של נושאים מורכבים במיוחד, ליצור חוויות למידה מהנות ומאתגרות לכל קהל יעד, לפתח כלי הדרכה והטמעה מסוגים שונים ובעיקר לגרום לעובדים ליהנות כל הדרך לתוצאות. המודל נלמד באקדמיות שונות ונחשב למודל ייחודי מסוגו בעולם. המודל מתאים ומיושם גם במערכות חינוך ככלי לפיתוח למידה עצמאית, מהנה ואפקטיבית במיוחד.