חזון והנהלה

חזון

להוות חברה מובילה בתחום ההטמעה הארגונית למימוש האסטרטגיה והיעדים של לקוחותינו. שיטת העבודה וההטמעה לפיה אנו פועלים ומלווים את הלקוחות היא חדשנית, מגוונת ומבוססת על התנסות חווייתית. תהליכי ההטמעה ומימוש האסטרטגיה שאנו מובילים בשיתוף מלא של הלקוחות, מותאמים לצרכים הייחודיים של כל לקוח ולקוח. אנו מחויבים לפעול למען לקוחותינו במקצועיות, יעילות, שירותיות, שותפות, הנאה ומשמעות.

הנהלה

גל סטאל

יו"ר

גל משמש יו"ר החברה החל מהצטרפותה לקבוצת אנטרופי

הנהלה

אור ברנט שלו

שותף ומייסד

מוביל תהליכי הטמעה, ייעוץ והדרכה בארגונים מזה כ 15 שנים. במהלך השנים הוביל אור תהליכי שינוי והטמעה במאות ארגונים שונים מכל המגזרים. אור מרצה ומנחה עשרות אלפי מנהלים ועובדים בכל שנה והוא נחשב לאחד המרצים המובילים בארץ במגזר העסקי והחינוכי ואף נבחר להרצות בכנס TEDxbgu. אור הוא פורץ דרך בתחום ההטמעה וגיימיפיקיישן (מישחוק) והשילוב בין פסיכולוגיה חיובית לתורת המישחוק בעולם הארגונים. אור מרצה אורח באוניברסיטאות, מכללות וכנסים מקצועיים רבים והוא חבר בפורום החוקרים של הפסיכולוגיה החיובית בישראל.
or.b@entropy.co.il

סיגי זלינגר

מנכ"לית

סיגי הינה מנכ"לית החברה ושותפה אסטרטגית בה.
מובילה את החזון ,האסטרטגיה ומתווה את הכיוונים למימוש.
הצטרפה לחברה לאחר 25 שנות שרות בצה"ל בדרגת סגן אלוף במערך משאבי האנוש.
במסגרת שירותה הצבאי ביצעה מגוון תפקידים בחטיבת כוח האדם בצה"ל בשטח ובמטה ובתפקידה האחרון שירתה כמפקדת לשכת גיוס ירושלים.
לכל אורך הדרך חרטה על דגלה והובילה בדרכה המיוחדת את חזונה בטיפול באנשים ועשתה זאת על ידי גיבוש חזון והטמעתו בארגון על ידי שינויים נדרשים עבור עמידה ביעדי הארגון, מקסום יעילות והתייעלות, מתן שרות ,העצמת ההון האנושי ועוד .
גם כיום , ולאור ניסיונה הרב מוזמנת סיגי להרצאות בפני הנוער , מחנכיו והוריו להסבר והכוונה לקראת תהליך המיון , האיתור והשיבוץ בצה"ל.
סיגי בוגרת תואר ראשון במדעי המדינה,סוציולוגיה ואנתרופולוגיה ותואר שני במנהל ציבורי באוניברסיטת בר אילן .
sigi.z@entropy.co.il