פיתוח הדרכה

פיתוח הדרכה ולמידה בארגונים

אנו מספקים פתרונות הדרכה כוללים, החל משלב איתור הצרכים, פיתוח תכניות הדרכה לפי פילוח אוכלוסיות יעד בארגון, ועד לביצוע הדרכה בארגונים ע"י צוות מנחים מקצועי ומיומן. אנו מאפשרים ללקוחותינו ליהנות מכל השירותים במקום אחד. שיטות ההדרכה שלנו נוסו בהצלחה במאות ארגנים ומעל למאה אלף עובדים ומנהלים כבר נהנו מתהליכי הדרכה שהובלנו. גם כשהתכנים מורכבים להעברה, אפורים ומשעממים, ניתן למצוא דרכים יצירתיות לגרום למשתתפים בהדרכות ליהנות מכל רגע ולהטמיע את הידע בצורה יעילה יותר.

פיתוח מערכי הדרכה

המומחיות שלנו היא לקחת תכנים מורכבים וייחודיים ולפשט אותם לכדי מערכי הדרכה מהנים, אפקטיביים ונגישים. בשיתוף אנשי הידע הארגוניים אנו מאתרים לעומק את הצורך הארגוני, מדייקים את המסרים ואת תחומי ההטמעה הרלוונטיים ומפתחים פתרונות הדרכה מותאמים לצרכים אלה. 

באפשרותכם לבחור האם תרצו שאנו נעביר וננחה מקצועית את התכנים, או ננחה ונכשיר את צוות ההדרכה של הארגון להעברת התכנים אותם פיתחנו עבורכם.

דברו איתנו

ערכות הדרכה מבוססות התנסות חווייתית

ערכות הטמעה חווייתית מותאמת תוכן, היא כלי למידה והטמעה אשר ניתן להעביר באמצעותו ידע, מסרים, נהלים, עדכונים ועוד

הערכה בנויה בצורה פשוטה לתפעול ומקלה על העברת הידע, למידה מתמדת, זמינות, נוחות שימוש וכד', תוך שמירה על חוויית למידה ארגונית מהנה ואפקטיבית שתיחרט בזיכרון לאורך זמן.

סוגי ערכות לדוגמה: משחקי לוח, מצגות ממושחקות, אפליקציה, משחק קלפים, קיט הדרכה שכולל מערך ועזרי הדרכה.

לדוגמה: "Ten משוב" – ערכת משוב חווייתית אשר מטרתה להפוך את תהליך המשוב השנתי לחוויה מהנה, מלמדת ומשותפת של המנהל ושל העובד. ייחודיות הערכה בכך שהיא מעודדת שיתוף של העובד בשיחת המשוב, אווירת שיחה נינוחה ופתוחה בין המנהל לעובדיו ובכך יוצר משוב אפקטיבי ואיכותי יותר .

לצפייה בסרטון

 

פיתוח ESCAPE ROOM

בכל פינה צצים חדרי בריחה המשלבים בין אתגרי מחשבה לחוויה צוותית מהנה ובלתי נשכחת. אנו באנטרופי פיתוח ארגוני בונים עבורכם חדרי בריחה נייחים או ניידים הניתנים להקמה בכל מקום ואתר. ניתן להקים חדרי בריחה נייחים בחלל ארגוני שמוקצה לטובת העניין או לבנות חדר בריחה נייד המתאים לפעילות הטמעה בכנסים, בחלל הארגוני, באירועים, מרכזי הדרכה ובכל מיקום אחר שתבחרו. חדר הבריחה הנייד מתקפל למספר קופסאות אותן ניתן לשנע לכל מקום בתא המטען של רכב רגיל. אנו מקפידים על עיצוב והפקה של חדרי בריחה מאתגרים מחשבתית המשלבים למידה של ידע רלוונטי, עם חוויה מהנה ובהתאמה מלאה לתכני הארגון. אנו בונים חדרי בריחה ייחודיים עבור ארגון ספציפי ותוכן ספציפי.

רוצים גם?

פק"מים - למידה צוותית מתוקשבת

למידה מרחוק הפכה בשנים האחרונות לפתרון יעיל עבור ארגונים גדולים והנגשה של ידע לכלל הארגון בכל מקום וזמן. יחד עם זאת ארגונים רבים מגלים כי האפקטיביות של ההטמעה והלמידה דרך לומדות או סרטוני הדרכה אינה עומדת בקנה אחד עם למידה קבוצתית פעילה שמוכחת שוב ושוב כאפקטיבית הרבה יותר.

אנטרופי פיתוח ארגוני (לשעבר משחק החיים), יצרה את השילוב המנצח בין למידה מתוקשבת מרחוק לבין למידה אינטראקטיבית פעילה ושיתופית (למידת עמיתים). הפק"מים הינם למעשה סדנאות מצולמות אינטראקטיביות במהלכם המנחה מעביר את התכנים ומפעיל את המשתתפים, כך שניתן להעביר ידע, ליצור דיונים, סיעורי מוחות ולמידת עמיתים בדרך מתוקשבת חווייתית ונגישה בכל זמן. את הפק"מ רואים ביחד, פועלים ולומדים כצוות. כל פק"מ מיועד להטמעת נושא אחד והפעילות מיועדת לכחצי שעה במהלך פגישות צוות, תדרוכי בוקר, או בזמן ייעודי שמוקצה לעניין ע"י המנהל. הפק"מים יכולים להיות חד פעמיים או תהליכיים בהתאם לכמות התכנים ולמסרים הארגוניים.
כל הפעילויות והכלים אינם דורשים זמן הכנה מיוחד ו/או עזרים מיוחדים כך שניתן להפעילם ללא הכנה מוקדמת או השקעת זמן ע"י המנהל.

מניפות כיס

מניפת כיס, הכוללת עשרות כלים ופעילויות קצרצרות המאפשרות העברת ידע בכל נושא בהתאמה לצרכי הארגון, ללא צורך בהכנה מוקדמת או עזרים מיוחדים. המנהל / סוכן השינוי/ המדריך הפנים ארגוני, יכול בכל זמן "לשלוף" את המניפה ולשלב פעילות בישיבות, פתיחת משמרת, יציאה לשטח, הדרכה צוותית ועוד. הפעילויות מחולקות לקטגוריות לפי הצורך.

המניפות מכילות פעילויות ורעיונות להעברת ידע ו/או תמצות של הידע עצמו

קיימות אצלנו מניפות גנריות המותאמות למנהלים ולאנשי הדרכה וניתן לפתח מניפות לארגונים שונים ע"פ צרכים ספציפיים. כמו לדוגמא – הטמעת נהלים, רגולציות, ערכים ארגוניים, תפיסות עבודה, קבלת החלטות, שיטות ניהול, מניעת הטרדה מינית ועוד.